Digitale portemonnee

Als u een indicatie krijgt voor de Regiotaxi dan ontvangt u binnen 10 werkdagen een brief waaraan een vervoerspas vast zit. Deze pas is gepersonaliseerd. Met deze pas kunt u contactloos betalen in de Regiotaxi. Met de gegevens uit de brief kunt u inloggen op www.mybility.nl om de digitale portemonnee aan te maken. Op deze website staan ook diverse instructiefilmpjes over het inloggen, mijn e-mailadres aanpassen, automatisch opwaarderen instellen, mijn saldo opwaarderen en mijn wachtwoord aanpassen.

Om te voorkomen dat u te weinig saldo heeft in uw digitale portomonee, adviseren wij u de functie automatisch opwaarderen aan te zetten.

Om uw saldo terug te storten, moet u eerst ingelogd zijn op www.mybility.nl Klik vervolgens op uw Dashboard op de blauwe tegel met uw actuele tegoed en klik vervolgens op Geld terugstorten.

Bij overlijden geldt dat er mogelijk bewijsstukken nodig zijn om toegang te krijgen tot de rekening. In dit geval neemt u contact op met de Gemeentelijke Vervoerscentrale Zeeland via telefoonnummer (0113) 74 50 50.