Als gebruiker van de Regiotaxi Oosterschelde betaalt u op dit moment uw ritbijdrage uit uw digitale portemonnee. De digitale portemonnee vult u nu zelf via een ideal-betaling of via een automatische incasso. Mybility, de leverancier en beheerder van de digitale portemonnees, incasseert vervolgens de ritbijdrage hieruit.

De betaalwijze via de digitale portemonnee van Mybility stopt per 1 januari 2023.

Uw ritbijdrage zal vanaf deze datum maandelijks achteraf door onze eigen Gemeentelijke Vervoerscentrale Zeeland B.V. (GVZ) worden geïncasseerd. De GVZ is de organisatie van de Regiotaxi Oosterschelde waar uw ritten bestelt en die de taxi’s regelt. Hier bent u d.m.v. een brief met een bijbehorende machtiging over geïnformeerd.

Hoe kan het saldo uit de digitale portemonnee worden teruggestort?
Per 1 januari 2023 is het niet meer mogelijk om via de digitale portemonnee te betalen. Het resterend saldo in de portemonnee kunt u zelf laten terugstorten. De pashouder dient eerst in te loggen op www.mybility.nl en op het dashboard op de blauwe tegel met Regiotaxi Oosterschelde te klikken. Vervolgens staat er de optie Geld terugstorten en kunnen de velden die dan te zien zijn (IBAN, naam rekeninghouder en bedrag) ingevuld worden. Tot slot kan er op Geld terugstorten geklikt worden om te bevestigen. Omdat het terugstorten een banktransactie is, staat het geld niet direct weer bij de pashouder op de rekening. Dit kan tot drie weken duren. Als u uw inloggegevens niet meer heeft, kunt u contact opnemen met de helpdesk van Mybility via: klantenservice@mybility.nl of 0186-63 65 30.